menu
menu Budżet

Artykuł archiwalny

drukuj

2004-04-15 13:10:23

Budżet
2004



UCHWAŁA Nr X/45/04 Rady Gminy w Czarni z dnia 20 lutego 2004 roku w sprawie budżetu gminy na 2004 rok Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1951 z późn. zm.) oraz art. 109, 116, 122, 124, 128 ust. 2 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.), Rada Gminy uchwala co następuje: § 1 1. Uchwala się dochody budżetu gminy ogółem w wysokości 3 643 500 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 1. 2. Dochody ustalone w ust. 1 obejmują: a) dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie ustawami w wysokości 210 631 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 1a. b) dochody związane z realizacja zadań powierzonych realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości 7 200 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 1b. c) dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w wysokości 12 000 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 1c. § 2 1. Ustala się wydatki budżetu gminy ogółem w wysokości 3 843 500 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 2 2. Wydatki ustalone w uchwale obejmują: a) wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie ustawami w wysokości 210 631 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 2a. b) wydatki związane z realizacją zadań powierzonych realizowanych w drodze umów lub porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego w wysokości 7 200 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 2b. c) wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w wysokości 12 000 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 2c. § 3 Ustala się plan finansowy zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie zgodnie z załącznikiem Nr 3. § 4 Źródłem pokrycia deficytu w kwocie 200 000 zł. jest nadwyżka budżetowa z lat ubiegłych według załącznika Nr 4 § 5 Tworzy się rezerwy w kwocie 80 000zł., w tym: - rezerwa ogólna w wysokości 30 000 zł. - rezerwa celowa w wysokości 50 000 zł. na wynagrodzenia , składkę na ubezpieczenia społeczne, fundusz pracy, wydatki bieżące oraz zakup sprzętu. § 6 1. Ustala się wydatki inwestycyjne na rok 2004 w wysokości 453 874 zł. 2. Ustala się limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w wysokości 300 000 zł. z wyodrębnieniem na finansowanie poszczególnych programów zgodnie z załącznikiem Nr 5. § 7 Ustala się dotację dla gminnych instytucji kultury zgodnie z załącznikiem Nr 6. § 8 Ustala się plan przychodów i wydatków: - środków specjalnych, zgodnie z załącznikiem Nr 7. § 9 Ustala się dla podmiotów nie zaliczanych do sektora finansów publicznych dotację na cele publiczne związane z realizacją zadań gminy, zgodnie z załącznikiem Nr 8. § 10 Zatwierdza się plan Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej - przychodów w wysokości 1 100 zł. , - wydatków w wysokości 3 700 zł. zgodnie z załącznikiem Nr 9. § 11 Upoważnia się Wójta Gminy do: a) dokonywanie zmian w planie wydatków z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami, b) przekazywania uprawnień do dokonywania przeniesień wydatków kierownikom jednostek organizacyjnych gminy. § 12 Określa się wysokość sumy, do której Wójt Gminy może samodzielnie zaciągnąć zobowiązania, na kwotę 30 000 zł. § 13 Wykonanie uchwały powierza się dla Wójta Gminy. § 14 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, obowiązuje w roku budżetowym 2004 i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego. Przewodniczący Rady Gminy Stanisław Szydlik Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr X/45/04 Rady Gminy w Czarni z dnia 20 lutego2004 r. PLAN DOCHODÓW BUDŻETU GMINY NA 2004 R. DziałRozdział§ T r e ś ć Planzadańwłasnych Plan zadańzleconych i na podstawie porozumień w zł . Ogółemw zł. 010 Rolnictwo i łowiectwo 600 600 01095 Pozostała działalność 600 600 0750 Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznychoraz innych umów o podobnym charakterze 600 600 700 Gospodarka mieszkaniowa 16.245 16.245 70005 Gospodarka gruntamii nieruchomościami 16.245 16.245 0470 Wpływy z opłat za zarząd , użytkowanie i użytkowanie wieczyste nieruchomości 345 345 0750 Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa , jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznychoraz innych umów o podobnym charakterze 12.000 12.000 0770 Wpłaty z tytułu odpłatnego nabycia prawawłasności nieruchomości 2.900 2.900 0920 Pozostałe odsetki 1.000 1.000 750 Administracja publiczna 1.400 40.179 41.579 75011 Urzędy wojewódzkie 32.979 32.979 2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 32.979 32.979 75020 Starostwa powiatowe 7.200 7.200 2320 Dotacje celowe otrzymane z powiatu na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego 7.200 7.200 75023 Urzędy gmin(miast i miast na prawach powiatu) 1.400 1.400 0690 Wpływy z różnych opłat 1.400 1.400 751 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa 600 600 75101 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa 600 600 2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 600 600 754 Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 1.080 500 1580 75412 Ochotnicze straże pożarne 1.080 1.080 0750 Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa , jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznychoraz innych umów o podobnym charakterze 1.080 1.080 75414 Obrona cywilna 500 500 2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 500 500 756 Dochody od osób prawnych , od osóbfizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem 549.460 549.460 75601 Wpływy z podatku dochodowego od osób fizycznych 12.030 12.030 0350 Podatek od działalności gospodarczej osóbfizycznych, opłacany w formie karty podatkowej 12.000 12.000 0910 Odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu podatków i opłat 30 30 75615 Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od czynnościcywilnoprawnych, podatku od spadków i darowizn oraz podatków i opłat lokalnych 356.560 356.560 0310 Podatek od nieruchomości 257.550 257.550 0320 Podatek rolny 11.300 11.300 0330 Podatek leśny 40.500 40.500 0340 Podatek od środków transportowych 34.000 34.000 0450 Wpływy z opłaty administracyjnej za czynności urzędowe 2 000 2 000 0500 Podatek od czynności cywilnoprawnych 11.000 11.000 0910 Odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu podatków i opłat 210 210 75618 Wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek samorządu terytorialnego na podstawie ustaw 20.025 20.025 0410 Wpływy z opłaty skarbowej 8.000 8.000 0480 Wpływy z opłat za zezwolenia na sprzedaż alkoholu 12.000 12.000 0910 Odsetki od nieterminowych wpłat z tytułupodatków i opłat 25 25 75621 Udziały gmin w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa 160.845 160.845 0010 Podatek dochodowy od osób fizycznych 159.845 159.845 0020 Podatek dochodowy od osób prawnych 1.000 1.000 758 Różne rozliczenia 2.846.474 2.846.474 75801 Część oświatowa subwencji ogólnej dla jednostek samorządu terytorialnego 1.640.960 1.640.960 2920 Subwencje ogólne z budżetu państwa 1.640.960 1.640.960 75807 Część wyrównawcza subwencji ogólnej dla gmin 1.187.014 1.187.014 2920 Subwencje ogólne z budżetu państwa 1.187.014 1.187.014 75814 Różne rozliczenia finansowe 18.500 18.500 0920 Pozostałe odsetki 18.500 18.500 801 Oświata i wychowanie 6.310 6.310 80101 Szkoły podstawowe 6.310 6.310 0750 Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa , jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznychoraz innych umów o podobnym charakterze 6.300 6.300 0920 Pozostałe odsetki 10 10 851 Ochrona zdrowia 3.600 3.600 85195 Pozostała działalność 3.600 3.600 0750 Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa , jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznychoraz innych umów o podobnym charakterze 3.600 3.600 852 Pomoc społeczna 500 173.000 173.500 85213 Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej 3.000 3.00033 2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 3.000 3.000 85214 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne 95.000 95.000 2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 95.000 95.000 85216 Zasiłki rodzinne, pielęgnacyjne i wychowawcze 8.000 8.000 2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 8.000 8.000 85219 Ośrodki pomocy społecznej 67.000 67.000 2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 67.000 67.000 85228 Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze 500 500 0830 Wpływy z usług 500 500 900 Gospodarska komunalna i ochrona środowiska 3 552 3 552 90015 Oświetlenie ulic , placów i dróg 3 552 3 552 2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 3 552 3 552 O G Ó Ł E M 3 425 669 217 831 3 643500 Przewodniczący Rady Gminy Stanisław Szydlik Załącznik Nr 1a do Uchwały Nr X/45/04 Rady Gminy w Czarni z dnia 20 lutego 2004 r. Plan zadań z zakresu administracji rządowej ( plan dochodów ) DziałRozdział$ T r e ś ć Kwota 750 Administracja publiczna 32.979 75011 Urzędy wojewódzkie 32.979 2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 32.979 751 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa 600 75101 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa 600 2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 600 754 Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 500 75414 Obrona cywilna 500 2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwana realizację zadań bieżących z zakresuadministracji rządowej oraz innych zadań zleconychgminie (związkom gmin) ustawami 500 852 Pomoc społeczna 173.000 85213 Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacaneza osoby pobierające niektóre świadczeniaz pomocy społecznej 3.000 2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 3.000 85214 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne 95.000 2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu pastwana realizację zadań bieżących z zakresuadministracji rządowej oraz innych zadań zleconychgminie (związkom gmin) ustawami 95.000 85216 Zasiłki rodzinne, pielęgnacyjne i wychowawcze 8.000 2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 8.000 85219 Ośrodki pomocy społecznej 67.000 2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwana realizację zadań bieżących z zakresuadministracji rządowej oraz innych zadań zleconychgminie (związkom gmin) ustawami 67.000 900 Gospodarska komunalna i ochrona środowiska 3 552 90015 Oświetlenie ulic , placów i dróg 3 552 2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwana realizację zadań bieżących z zakresuadministracji rządowej oraz innych zadań zleconychgminie (związkom gmin) ustawami 3 552 Ogółem 210 631 Przewodniczący Rady Gminy Stanisław Szydlik Załącznik Nr 1b do Uchwały Nr X/45/04 Rady Gminy w Czarni z dnia 20 lutego 2004 r. Plan zadań realizowanych w drodze porozumień i umów między jednostkami samorządu ( różnymi szczeblami) Plan dochodów DziałRozdział § T r e ś ć Kwota w zł. 750 Administracja publiczna 7.200 75020 Starostwa powiatowe 7.200 2320 Dotacje celowe otrzymane z powiatu nazadania bieżące realizowane na podstawieporozumień (umów) między jednostkamisamorządu terytorialnego 7.200 O g ó ł e m 7.200 Przewodniczący Rady Gminy Stanisław Szydlik Załącznik Nr 1c do Uchwały Nr X/45/04 Rady Gminy w Czarni z dnia 20 lutego 2004 r. Plan zadań realizowanych ze środków z tytułu wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych Plan dochodów DziałRozdział§ T r e ś ć Kwota w zł. 756 Dochody od osób prawnych , od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki zwiazane z ich poborem 12.000 75618 Wpływy z innych opłat stanowiących dochodyjednostek samorządu terytorialnegona podstawie ustaw 12.000 0480 Wpływy z opłat za zezwolenia na sprzedaż alkoholu 12.000 O g ó ł e m 12.000 Przewodniczący Rady Gminy Stanisław Szydlik DOCHODY WEDŁUG POSZCZEGÓLNYCH RODZAJÓW Wykonanie Budżet za 2003 rok na 2004 rok % w zł. w zł. 1. Dochody własne gminy 431 541 424 850 98,45 2. Podatek dochodowy od osób fizycznych 122 931 159 845 130,03 3. Podatek dochodowy od osób prawnych 867 1 000 115,34 4. Za wydane zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych 12 206 12 000 98,31 5. Dotacje na dofinansowanie zadań 86 198 --- --- własnych 6. Dotacje na zadania zlecone z 332 299 210 631 63,39 administracji rządowej 7. Dotacje celowe otrzymane z powiatu 7 828 7 200 91,97 na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień 8. Dotacje z funduszy celowych na 25.000 --- --- realizację zadań bieżących 9. Subwencje 2 508 431 2 827 974 112,74 O g ó ł e m 3 527 301 3 643 500 103,29 Jak wynika z powyższego zestawienia ogółem dochody budżetu gminy będą wyższe o 3,29 % w porównaniu do wykonania w 2003 roku. W planie budżetu przewidywane są niższe dochody z zakresu administracji rządowej i nie ma dotacji na dofinansowanie zadań własnych oraz dotacji z funduszy celowych. Dotacje celowe na zadania własne oraz fundusze celowe otrzymywane są w ciągu roku, dlatego do planu ujmowane są w chwili otrzymania decyzji o przyznaniu tych środków. Dochody budżetu gminy w ciągu roku ulegną zwiększeniu , w porównaniu do obecnie zapisanych w budżecie gminy . Dochody własne są niższe o 1,55 % w porównaniu do roku ubiegłego, ponieważ nie planuje się dochodów z tytułu wydanych świadectw miejsca pochodzenia zwierząt oraz sprzedaży gruntów . Dochody w poszczególnych działach realizowane są: W dziale 010 – Rolnictwo i Łowiectwo - za dzierżawę gruntów przez koła łowieckie W dziale 700 – Gospodarka mieszkaniowa - za wieczyste użytkowanie gruntów, - za dzierżawę gruntów przez osoby prawne i fizyczne, - ze sprzedaży nieruchomości, - wpływ odsetek za nieterminowe wpłaty, W dziale 750 – Administracja publiczna - dotacja z Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, - dotacja na podstawie porozumień zawartych ze Starostwem Powiatowym, - wpływ prowizji od znaków skarbowych, - wpływ za specyfikacje na przetargi organizowane przez gminę, - koszty upomnień, - prowizja z opłat za dowody osobiste W dziale 751 – Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa - dotacja z Krajowego Biura Wyborczego Delegatura Wojewódzka w Ostrołęce. W dziale 754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa - dotacja z Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, - wpływ czynszu za wynajem lokalu w remizie w Czarni przez Polską Telekomunikację S.A. w Ostrołęce. W dziale 756 – Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem w rozdziale 75601 - podatek od działalności gospodarczej przekazywany przez Urząd Skarbowy od osób, dla których gmina wydaje zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej, - wpływ odsetek od nieterminowych wpłat, w rozdziale 75615 - wpływ podatku od nieruchomości od osób prawnych, tj. · Gminna Spółdzielnia „SCH” w Myszyńcu, · Nadleśnictwo Myszyniec, · Spółdzielnia Mleczarska „Mazowsze” Chorzele, · Bank Spółdzielczy w Myszyńcu, · Telekomunikacja Polska S.A. w Ostrołęce, · Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. w Warszawie, · Polska Telefonia Cyfrowa Warszawa, · Telekomunikacja Polska S.A. w Radomiu, · Zakład Energetyczny Warszawa, - wpływ podatku leśnego z Nadleśnictwa Myszyniec, - wpływ podatku od nieruchomości od osób fizycznych, - podatku rolnego od osób fizycznych, - podatku leśnego od osób fizycznych, - podatek od środków transportowych, - podatek od czynności cywilnoprawnych realizowany przez Urząd Skarbowy, - opłaty administracyjne za czynności urzędowe (wydawanie zezwoleń na działalność gospodarczą lub zmiana działalności), - wpływ podatków z Urzędów Skarbowych od czynności cywilnoprawnych, - odsetki za nieterminowe wpłaty podatków i opłat, w rozdziale 75618 - wpływ opłaty skarbowej realizowanej przez PKO i Urząd Skarbowy, - wpływy z opłat za wydane zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, - odsetki za nieterminowe wpłaty. w rozdziale 75621 - udziały gmin w podatku dochodowym od osób fizycznych przekazywane Ministerstwo Finansów, - udziały gmin w podatku dochodowym od osób prawnych, W dziale 758 – Różne rozliczenia - subwencje oraz odsetki od lokat krótkoterminowych oraz odsetki od kapitalizacji środków na rachunkach bieżących, W dziale 801 – Oświata i wychowanie - wpływ czynszu za mieszkania w szkołach i domu nauczyciela, W dziale 851 – Ochrona zdrowia - wpływ czynszu za wynajem pomieszczeń Ośrodka Zdrowia dla Przychodni Lekarskiej „Rodzina” oraz wpływ czynszu za wynajem mieszkania, W dziale 853 – Pomoc społeczna - wpływ dotacji z Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, - wpływ z opłat za usługi sąsiedzkie W dziale 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska - wpływ dotacji z Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie na spłatę zobowiązań powstałych w 2003 r. Przewodniczący Rady Gminy Stanisław Szydlik Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr X/45/04 Rady Gminy w Czarni z dnia 20 lutego 2004 r. PLAN WYDATKÓW BUDŻETU GMINY NA 2004 ROK DziałRozdział§ T r e ś ć Planzadańwłasnychw zł. Plan zadańzleconych i na podstawieporozumieńw zł. Planogółemw zł. 010 Rolnictwo i łowiectwo 266 266 01030 Izby rolnicze 266 266 2850 Wpłaty gmin na rzecz izb rolniczych w wysokości 2% uzyskanych wpływów z podatku rolnego 266 266 600 Transport i łączność 242.447 242.447 60016 Drogi publiczne gminne 242.447 242.447 4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 5.000 5.000 4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 826 826 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 1 004 1 004 4120 Składki na Fundusz Pracy 143 143 4210 Zakup materiałów i wyposażenia 1.600 1.600 4270 Zakup usług remontowych 10.000 10.000 6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 223.874 223.874 630 Turystyka 880 880 63095 Pozostała działalność 880 880 3020 Nagrody i wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 500 500 4210 Zakup materiałów i wyposażenia 380 380 700 Gospodarka mieszkaniowa 26 250 26 250 70005 Gospodarka gruntami i nieruchomościami 26 000 26 000 4300 Zakup usług pozostałych 26 000 26 000 70095 Pozostała działalność 250 250 4210 Zakup materiałów i wyposażenia 250 250 720 Informatyka 15.000 15.000 72095 Pozostała działalność 15.000 15.000 4210 Zakup materiałów i wyposażenia 3.000 3.000 4270 Zakup usług remontowych 2.500 2.500 4300 Zakup usług pozostałych 9.500 9.500 750 Administracja publiczna 599.890 40.179 640.069 75011 Urzędy wojewódzkie 32.979 32.979 4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 27.556 27.556 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 4.748 4.748 4120 Składki na Fundusz Pracy 675 675 75020 Starostwa powiatowe 7.200 7.200 4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 6.016 6.016 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 1.037 1.037 4120 Składki na Fundusz Pracy 147 147 75022 Rady gmin (miast i miast na prawach powiatu) 31.000 31.000 3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 30.000 30.000 4210 Zakup materiałów i wyposażenia 1.000 1.000 75023 Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) 566.390 566.390 3020 Nagrody i wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 600 600 4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 352.347 352.347 4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 33.031 33.031 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 66.462 66.462 4120 Składki na Fundusz Pracy 9.450 9.450 4210 Zakup materiałów i wyposażenia 35.000 35.000 4260 Zakup energii 4.500 4.500 4270 Zakup usług remontowych 18.000 18.000 4300 Zakup usług pozostałych 25.000 25.000 4410 Podróże służbowe krajowe 8.000 8.000 4430 Różne opłaty i składki 3.000 3.000 4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 11.000 11.000 75095 Pozostała działalność 2.500 2.500 2900 Wpłaty gmin i powiatów na rzecz innych jednostek samorządu terytorialnego oraz związków gmin lub związkówpowiatów na dofinansowanie zadań bieżących 2.500 2.500 751 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa 600 600 75101 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa 600 600 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 86 86 4120 Składki na Fundusz Pracy 12 12 4300 Zakup usług pozostałych 502 502 754 Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 50.523 500 51 023 75412 Ochotnicze straże pożarne 50.523 50 523 2830 Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji pozostałym jednostkom niezaliczanym do sektora finansów publicznych 6.000 6.000 3020 Nagrody i wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 6.000 6.000 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 900 900 4120 Składki na Fundusz Pracy 123 123 4210 Zakup materiałów i wyposażenia 9.000 9.000 4260 Zakup energii 4.500 4.500 4270 Zakup usług remontowych 1.000 1.000 4300 Zakup usług pozostałych 9.000 9.000 4410 Podróże służbowe krajowe 200 200 4430 Różne opłaty i składki 3.800 3.800 6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 10.000 10.000 75414 Obrona cywilna 500 500 4210 Zakup materiałów i wyposażenia 300 300 4300 Zakup usług pozostałych 200 200 756 Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem 6.200 6.200 75647 Pobór podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych 6.200 6.200 4100 Wynagrodzenia agencyjno-prowizyjne 5.900 5.900 4210 Zakup materiałów i wyposażenia 300 300 758 Różne rozliczenia 81.500 81.500 75814 Różne rozliczenia finansowe 1.500 1.500 4300 Zakup usług pozostałych 1.500 1.500 75818 Rezerwy ogólne i celowe 80.000 80.000 4810 Rezerwyw tym : ogólna 30.000 zł celowa 50.000 zł. 80.000 80.000 801 Oświata i wychowanie 2.292.591 2.292.591 80101 Szkoły podstawowe 1.470.080 1.470.080 3020 Nagrody i wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 78.194 78.194 4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 868.776 868.776 4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 70.266 70.266 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 183.545 183.545 4120 Składki na Fundusz Pracy 24.923 24.923 4210 Zakup materiałów i wyposażenia 95.540 95.540 4230 Zakup leków i materiałów medycznych 450 450 4240 Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek 6.700 6.700 4260 Zakup energii 15.000 15.000 4270 Zakup usług remontowych 44.200 44.200 4280 Zakup usług zdrowotnych 2.357 2.357 4300 Zakup usług pozostałych 16.160 16.160 4410 Podróże służbowe krajowe 2.600 2.600 4430 Różne opłaty i składki 3.000 3.000 4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 58.369 58.369 80110 Gimnazja 674.979 674.979 3020 Nagrody i wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 25.592 25.592 4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 283.189 283.189 4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 22.623 22.623 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 59.441 59.441 4120 Składki na Fundusz Pracy 8.095 8.095 4210 Zakup materiałów i wyposażenia 22.000 22.000 4230 Zakup leków i materiałów medycznych 100 100 4240 Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek 2.189 2.189 4270 Zakup usług remontowych 4.000 4.000 4280 Zakup usług zdrowotnych 811 811 4300 Zakup usług pozostałych 6.500 6.500 4410 Podróże służbowe krajowe 1.000 1.000 4430 Różne opłaty i składki 1.000 1.000 4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 18.439 18.439 6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 220.000 220.000 80113 Dowożenie uczniów do szkół 135.000 135.000 4300 Zakup usług pozostałych 135.000 135.000 80146 Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli 10.045 10.045 4300 Zakup usług pozostałych 6.138 6.138 4410 Podróże służbowe krajowe 3.907 3.907 80195 Pozostała działalność 2.487 2.487 4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 2.487 2.487 851 Ochrona zdrowia 12.000 12.000 85154 Przeciwdziałanie alkoholizmowi 12.000 12.000 3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 1.500 1.500 4210 Zakup materiałów i wyposażenia 7.000 7.000 4300 Zakup usług pozostałych 3.500 3.500 852 Pomoc społeczna 181.639 173.000 354.639 85213 Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej 3.000 3.000 4130 Składki na ubezpieczenie zdrowotne 3.000 3.000 85214 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne 20.800 95.000 115.800 3110 Świadczenia społeczne 20.000 90.000 110.000 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 5.000 5.000 4300 Zakup usług pozostałych 800 800 85215 Dodatki mieszkaniowe 70.000 70.000 3110 Świadczenia społeczne 70.000 70.000 85216 Zasiłki rodzinne, pielęgnacyjne i wychowawcze 8.000 8.000 3110 Świadczenia społeczne 8.000 8.000 85219 Ośrodki pomocy społecznej 55.839 67.000 122.839 3020 Nagrody i wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 600 600 4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 21.708 55.537 77.245 4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 5.823 5.823 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 5.008 10.102 15.110 4120 Składki na Fundusz Pracy 526 1.361 1.887 4210 Zakup materiałów i wyposażenia 5.800 5.800 4270 Zakup usług remontowych 1.200 1.200 4300 Zakup usług pozostałych 8.000 8.000 4410 Podróże służbowe krajowe 3.800 3.800 4430 Różne opłaty i składki 800 800 4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 2.574 2.574 85228 Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze 10.000 10.000 4300 Zakup usług pozostałych 8.289 8.289 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 1.508 1.508 4120 Składki na Fundusz Pracy 203 203 85295 Pozostała działalność 25.000 25.000 3110 Świadczenia społeczne 25.000 25.000 854 Edukacyjna opieka wychowawcza 17.483 17.483 85401 Świetlice szkolne 17.483 17.483 4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 11.866 11.866 4040 Dodatkowe wynagrodzenie roczne 1 273 1 273 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 2.264 2.264 4120 Składki na Fundusz Pracy 322 322 4210 Zakup materiałów i wyposażenia 900 900 4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 858 858 900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 12.000 3 552 15.552 90015 Oświetlenie ulic, placów i dróg 12.000 3 552 15.552 4260 Zakup energii 9.000 2.224 11.224 4270 Zakup usług remontowych 3.000 1.328 4.328 921 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego 85.000 85.000 92116 Biblioteki 85.000 85.000 2550 Dotacja podmiotowa z budżetu dla instytucji kultury 85.000 85.000 926 Kultura fizyczna i sport 2.000 2.000 92695 Pozostała działalność 2.000 2.000 4210 Zakup materiałów i wyposażenia 1.000 1.000 4300 Zakup usług pozostałych 1.000 1.000 O g ó ł e m 3.625.669 217.831 3.843.500 Środki przeznacza się na: Dział 010 – Rolnictwo i łowiectwo rozdział 01030 - przelanie składki dla Zarządu Mazowieckiej Izby Rolniczej, 2 % od zrealizowanego podatku rolnego, Dział 600 – Transport i łączność rozdział 60016 - wynagrodzenia , dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz pochodne dla pracowników zatrudnionych na drogach - zakup materiałów, tj. rękawice robocze, łopaty oraz kręgi betonowe, - remonty dróg, - wydatki inwestycyjne – przebudowa drogi gminnej we wsi Surowe (Zajęczy Kąt) Dział 630 – Turystyka rozdział 63095 - zakup czasopism, - zakup nagród dla uczestniczących w konkursie pt. „Na najpiękniejszą zagrodę wiejską ” Dział 700 – Gospodarka mieszkaniowa rozdział 70005 - wycena gruntów do sprzedaży, opracowanie „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy”, - wynagrodzenie za przygotowanie decyzji o warunkach zabudowy rozdział 70095 - zakup wieńców i zniczy na groby i pomniki miejsc pamięci narodowej. Dział 720 – Informatyka rozdział 72095 - zakup tonera i papieru do drukarek komputerowych, - opłata za obsługę serwisową i konserwację programów komputerowych oraz remonty, Dział 750 – Administracja publiczna rozdział 75022 - wypłata diet dla radnych, sołtysów i członków komisji spoza Rady za udział w sesjach i udział w posiedzeniach komisji, - wypłata dla Przewodniczącego Rady Gminy, - zakup herbaty, ciastek, napojów na posiedzenie komisji i sesje Rady Gminy oraz zakup szklanek i łyżeczek, rozdział 75023 - wypłata ekwiwalentu dla sprzątaczki i palacza za sorty mundurowe, - wynagrodzenia wraz z pochodnymi, - wypłata dodatkowego wynagrodzenia rocznego, - zakup materiałów biurowych i kancelaryjnych, znaczków pocztowych, druków, czasopism, opału, ręczników, herbaty i mydła dla pracowników, środków czystości, zakup mebli, - opłata za zużycie energii elektrycznej, - remont pomieszczeń biurowych, - wypłata rachunku za zastępstwo sprzątaczki w okresie urlopu wypłata wynagrodzenia na podstawie umowy zlecenia, usługi pocztowe, telegraficzne i telefoniczne, usługi kominiarskie, wywóz śmieci, oprawa rejestrów, przegląd gaśnic, szkolenia pracowników, usługi dotyczące ogłoszeń, obwieszczeń, koszty i prowizje bankowe, - opłaty za ubezpieczenia budynków i sprzętu, - wypłata ryczałtów za używanie samochodów prywatnych do celów służbowych oraz delegacji służbowych, - odpisy na zakładowego funduszu świadczeń socjalnych dla pracowników i emeryta, rozdział 75095 - wpłata składki na rzecz Związku Gmin Kurpiowskich, Dział 754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa rozdział 75412 - przekazanie środków na Związek Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczpospolitej Polskiej, Zarządu Oddziału Powiatowego w Ostrołęce na zakup sprzętu pożarniczego dla Ochotniczych Straży Pożarnych, - wypłata za udział w gaszeniu pożarów i wypadkach drogowych, - zakup paliwa i wyposażenia, - opłata za zużytą energię, - remont samochodów, - wynagrodzenia dla kierowców samochodów OSP na podstawie umowy zlecenia oraz pochodne, - przegląd samochodów służbowych, - wypłata delegacji służbowych, - ubezpieczenia pojazdów i członków OSP. - wydatki inwestycyjne – budowa remizo-świetlicy w Czarni. Dział 756 – Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem rozdział 75647 - wypłata wynagrodzeń za inkaso bieżących i zaległych należności z tytułu zobowiązania pieniężnego, zakup artykułów biurowych Dział 758 – Różne rozliczenia rozdział 75814 - prowizje pobierane przez bank za prowadzenie rachunków budżetowych, rozdział 75818 -rezerwa ogólna w kwocie 30.000 i celowa w kwocie 50.000 - rezerwa ogólna na nieprzewidziane wydatki bieżące, - rezerwa celowa na wynagrodzenia oraz pochodne od wynagrodzeń , zakup wyposażenia, pomocy naukowych oraz remonty szkół, Dział 801 – Oświata i wychowanie rozdział 80101 - wynagrodzenia dla nauczycieli i obsługi wraz z pochodnymi, wypłata nagród jubileuszowych, - wypłata nagród dla nauczycieli z okazji Dnia Edukacji Narodowej, - wypłata wynagrodzenia rocznego, dodatków mieszkaniowych, dodatków wiejskich oraz ekwiwalentu dla palaczy i sprzątaczek, - wypłata zasiłku zdrowotnego, - zakup opału, środków czystości, materiałów biurowych i kancelaryjnych, druki, ręczniki, mydło, herbata dla nauczycieli i obsługi, dzienników lekcyjnych, świadectw szkolnych, znaczków pocztowych, - zakup leków, - pomocy dydaktycznych i książek, - opłata za zużytą energię, - remont sal lekcyjnych i pokrycia dachowego, - opłata za usługi pocztowe i telefoniczne, monitorowanie obiektu, koszty i prowizje bankowe, wywóz nieczystości, usługi kominiarskie, za udział w szkoleniach, usługi dotyczące ogłoszeń, - wypłata delegacji służbowych, - opłaty za ubezpieczenia sprzętu i budynków, - odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych dla nauczycieli, obsługi i emerytów, rozdział 80110 - wynagrodzenia dla nauczycieli wraz z pochodnymi, - dodatkowe wynagrodzenia roczne, - wypłata dodatku mieszkaniowego i wiejskiego oraz ekwiwalent dla palacza i sprzątaczki, - zakup opału, środków czystości, czasopism, druków, materiałów biurowych i kancelaryjnych, świadectw szkolnych, dzienników lekcyjnych, znaczków pocztowych, herbaty, mydła i ręczników dla nauczycieli i obsługi, zakup wyposażenia, jak ławki gimnastyczne, sprzęt siłowy i sprawnościowy, - zakup leków, pomocy naukowych, dydaktycznych, - opłata za zużytą energię, - remont sal lekcyjnych, tj. malowanie sal lekcyjnych, montaż wycieraczek, ocieplenie drzwi i okien, naprawa zamków drzwiowych i mebli, - opłata za usługi pocztowe i telefoniczne, wywóz nieczystości, koszty i prowizje bankowe, monitorowanie obiektu, - wypłata delegacji służbowych, - odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych nauczycieli i pracowników obsługi, - wydatki inwestycyjne - budowa budynku pod nazwą Gimnazjum w Czarni, rozdział 80113 - dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjum w Czarni i Surowem oraz zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół, rozdział 80146 - dofinansowanie dokształcania zawodowego nauczycieli, pokrycie kosztów podróży oraz dopłata do czesnego, rozdział 80195 - przekazanie środków na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych dla emerytów, w tym: 3 nauczycieli, 2 osoby z obsługi, Dział 852 - Pomoc Społeczna rozdział 85214 - wypłata zasiłków celowych, remonty mieszkań, zakup opału, odzieży, zaspokojenie niezbędnych potrzeb życiowych, zakup podręczników, przyborów szkolnych, zdarzenia losowe (pożar, pogrzeb) rozdział 85215 - wypłata dodatków mieszkaniowych, rozdział 85219 - wypłata wynagrodzeń oraz pochodnych a także nagrody jubileuszowe, - dodatkowe wynagrodzenia roczne, wypłata ekwiwalentu dla pracowników Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, - zakup druków, materiałów biurowych i kancelaryjnych, zakup drukarki komputerowej, środków czystości, ręczników, mydła, herbaty dla pracowników, znaczków pocztowych, czasopism, - opłata za usługi telekomunikacyjne, transport, szkolenia pracowników, - naprawa sprzętu, - wypłata delegacji służbowych i ryczałtu za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych, - opłata za ubezpieczenie sprzętu komputerowego, - odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych dla pracowników, rozdział 85228 - wypłata za usługi sąsiedzkie wraz z pochodnymi, rozdział 85295 - za dożywianie dzieci w szkołach, Dział 854 - Edukacyjna opieka wychowawcza rozdział 85401 - wypłata wynagrodzeń, dodatkowego wynagrodzenia rocznego oraz pochodne od wynagrodzeń dla kucharki, zakup środków czystości oraz naczyń i sprzętu, - odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych dla kucharek, Dział 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska rozdział 90015 - opłata za energię elektryczną oświetlenia ulicznego oraz konserwację, Dział 921 – Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego rozdział 92116 - dotacja dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Czarni z Filią w Surowem na bieżące utrzymanie. Dotacja w kwocie 80.000 zł. przekazywana będzie w ratach miesięcznych, wg potrzeb. - dotacja na „Niedzielne spotkanie z folklorem ’’ w kwocie 5.000 zł. Dział 926 – Kultura fizyczna i sport rozdział 92695 - zakup sprzętu sportowego oraz wypłata rachunków za transport dzieci na zawody sportowe. Przewodniczący Rady Gminy Stanisław Szydlik Załącznik Nr 2a do Uchwały Nr X/45/04 Rady Gminy w Czarni z dnia 20 lutego 2004 r. Plan wydatków zadań zleconych z zakresu administracji rządowej DziałRozdział§ T r e ś ć Kwota 750 Administracja publiczna 32.979 75011 Urzędy wojewódzkie 32.979 4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 27.556 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 4.748 4120 Składki na Fundusz Pracy 675 751 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa 600 75101 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa 600 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 86 4120 Składki na Fundusz Pracy 12 4300 Zakup usług pozostałych 502 754 Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 500 75414 Obrona cywilna 500 4210 Zakup materiałów i wyposażenia 300 4300 Zakup usług pozostałych 200 852 Pomoc społeczna 173.000 85213 Składki na ubezpieczenie zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej 3.000 4130 Składki na ubezpieczenie zdrowotne 3.000 85214 Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne 95.000 3110 Świadczenia społeczne 90.000 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 5.000 85216 Zasiłki rodzinne, pielęgnacyjne i wychowawcze 8.000 3110 Świadczenia społeczne 8.000 85219 Ośrodki pomocy społecznej 67.000 4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 55.537 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 10.102 4120 Składki na Fundusz Pracy 1.361 900 Gospodarska komunalna i ochrona środowiska 3.552 90015 Oświetlenie ulic , placów i dróg 3.552 4261 Zakup energii 2.224 4270 Zakup usług remontowych 1.328 O g ó ł e m 210.631 Środki zadań zleconych z zakresu administracji rządowej przeznacza się na : Dział 750 – Administracja publiczna rozdział 75011 – wynagrodzenia oraz pochodne od wynagrodzeń dla pracowników prowadzących sprawy ewidencji ludności , dowodów osobistych , obrony cywilnej. Dział 751 – Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa rozdział 75101 – na prowadzenie i aktualizację rejestrów wyborców w gminie Dział 754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa rozdział 75414 – utrzymanie i konserwację sprzętu znajdującego się na wyposażeniu OC oraz na szkolenia, Dział 852 – Pomoc społeczna rozdział 85213 – opłacenie składek na ubezpieczenia zdrowotne za osoby pobierające świadczenia . rozdział 85214 – wypłata zasiłków stałych, stałych wyrównawczych oraz okresowych zasiłków macierzyńskich, a także na opłacenie składek na ubezpieczenia społeczne rozdział 85216 – wypłata zasiłków rodzinnych i pielęgnacyjnych rozdział 85219 – wypłata wynagrodzeń oraz pochodnych od wynagrodzeń dla pracowników Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Dział 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska rozdział 90015 – pokrycie zobowiązań z tytułu oświetlenia dróg publicznych , dla których gmina nie jest zarządcą Przewodniczący Rady Gminy Stanisław Szydlik Załącznik Nr 2b do Uchwały Nr X/45/04 Rady Gminy w Czarni z dnia 20 lutego 2004 r. Plan wydatków zadań realizowanych w drodze porozumień i umów między jednostkami samorządu ( różnymi szczeblami ) DziałRozdział§ T r e ś ć Kwota 750 Administracja publiczna 7.200 75020 Starostwa powiatowe 7.200 7.828 4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 6.016 6.541 4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 1.037 1.127 4120 Składki na Fundusz Pracy 147 160 Środki zadań realizowanych w drodze porozumień i umów między jednostkami samorządu. Dział 750 – Administracja publiczna rozdział 75020 – na wypłatę wynagrodzenia oraz pochodnych od wynagrodzenia dla pracownika za prowadzenie zadań z zakresu melioracji wodnych na podstawie porozumień . Przewodniczący Rady Gminy Stanisław Szydlik Załącznik Nr 2c do Uchwały Nr X/45/04 Rady Gminy w Czarni z dnia 20 lutego 2004 r. Plan wydatków zadań realizowanych z tytułu wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych DziałRozdział§ T r e ś ć Kwota 851 Ochrona zdrowia 12.000 12.000 85154 Przeciwdziałanie alkoholizmowi 12.000 12.000 3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 1.500 1.500 4210 Zakup materiałów i wyposażenia 7.000 7.000 4300 Zakup usług pozostałych 3.500 3.500 O g ó ł e m 12.000 Środki z tytułu wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych Dział 851 – Ochrona zdrowia rozdział 85154 - przeznacza się: - na wypłatę diet dla członków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za udział w posiedzeniach, - na zakup sprzętu sportowego dla młodzieży, - na szkolenia członków GKRPA , prelekcje oraz spektakle teatralne z zakresu szkodliwości nadużywania alkoholu , dla uczniów szkół podstawowych i młodzieży gimnazjalnej. Przewodniczący Rady Gminy Stanisław Szydlik Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr X/45/04 Rady Gminy w Czarni z dnia 20 lutego 2004 r. PLAN FINANSOWY ZADAŃ Z ZAKRESU ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ NA 2004 ROK DziałRozdział § Treść Kwotaw zł 750 Administracja publiczna 3.481 75011 Urzędy wojewódzkie 3.481 2350 Dochody budżetu państwa związane z realizacją zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego 3.481 Ogółem 3.481 Prowizja z opłat za dowody osobiste 3.481, 00 zł. x 5% = 174,00 zł Przewodniczący Rady Gminy Stanisław Szydlik Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr X/45/04 Rady Gminy w Czarni z dnia 20 lutego 2004 r. PRZYCHODY I ROZCHODY ZWIĄZANE Z FINANSOWANIEM NIEDOBORU I ROZDYSPONOWANIEM NADWYŻKI BUDŻETOWEJ ORAZ Z PRYWATYZACJĄ MAJĄTKU JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO Lp. Treść Klasyfikacja przychodów i rozchodów Kwota 1. Planowane dochody 3 643 500 2. Planowane wydatki 3 843 500 3. Wynik(różnica między 1 i 2 (+)lub między 2 i 1 (-) (-) 200 000 I. Źródła sfinansowania deficytu 200 000 1.2.3.4.5.6. Sprzedaż papierów wartościowych (+)Kredyty zaciągane w bankach krajowych (+)Pożyczki (+)Prywatyzacja majątku (+)Nadwyżka budżetu z lat ubiegłych (+)Wolne środki wynikające z rozliczeńkredytów i pożyczek z lat ubiegłych § 957 200 000 II. Przeznaczenie nadwyżki budżetowej - 1.2.3. Wykup papierów wartościowych (-)Spłata kredytu (-)Spłata pożyczki (-) - III. Udzielone pożyczki - Przewodniczący Rady Gminy Stanisław Szydlik Załącznik Nr 5 do Uchwały Nr X/45/04 Rady Gminy w Czarni z dnia 20 lutego 2004 r. WYDATKI INWESTYCYJNE W ROKU BUDŻETOWYM ORAZ NA PROGRAMY WIELOLETNIE Dział Rozdział Nazwa programuinwestycyjnego Jednostka organizacyjna realizująca program lub koordynująca wykonywanie programu Okres realizacji programu Łączne nakłady inwestycyjnew złotych Nakłady poniesione w 2003 r.w złotych Wysokość wydatków w latach 2004 2005 2006 środki własne kredyty pożyczki inne środki 600 60016 Przebudowa drogi gminnej we wsi Surowe (Zajęczy Kąt)w km 0+0001+090 Urząd Gminy 20032004 3 000228.769 3 000 223.874* 0 0 0 0 754 75412 Budowa remizo-świetlicy w Czarni Urząd Gminy 19892004 300.000400.000 1.213 10.000 0 0 0 0 801 80110 Budowa budynku gimnazjum w Czarni Urząd Gminy 2003-2008 17.0721.000.000 17.072 220.000 0 0 150.000 150.000 Razem 453.874 0 150.000 150.000 * w tym dofinansowanie ze środków SAPARD w kwocie 166.000 złotych Przewodniczący Rady Gminy Stanisław Szydlik Załącznik Nr 6 do Uchwały Nr X/45/04 Rady Gminy w Czarni z dnia 20 lutego 2004 r. ZASADY DOTACJI DLA INSTYTUCJI KULTURY (ujętych w prowadzonym rejestrze) Lp. DziałRozdział Nazwa instytucji Kwota dotacji 1. 92192116 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowegoBiblioteki 85 00085 000 Przewodniczący Rady Gminy Stanisław Szydlik Załącznik Nr 7 do Uchwały Nr X/45/04 Rady Gminy w Czarni z dnia 20 lutego 2004 r. PLAN FINANSOWY ŚRODKA SPECJALNEGO NA 2004 ROK Dział 854 – Edukacyjna opieka wychowawcza Rozdział 85401 – Świetlice szkolne Przychody § Lp. Przychody Plan na 2004 r. 1. Stan funduszu obrotowego na początek roku ------------ 2. Przychody ogółem 25.000 0830 Wpływy z usług 5.000 0970 Wpływy z różnych dochodów 20.000 0920 Pozostałe odsetki 100 Suma bilansowa 1+2 25.100 Wydatki § 3. Wydatki ogółem 25.000 4220 Zakup środków żywności 25.000 4. Stan środków na koniec roku 100 Suma bilansowa 3+4 25.100 Przychody: § 0830 – Opłata rodziców za spożyte mleko przez dzieci § 0970 – Wpływ środków z Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czarni na pokrycie kosztów mleka, bułek i jogurtów, itp.. Wydatki: § 4220 – Opłata za spożyte mleko, herbatę, bułki, jogurty i cukier, Przewodniczący Rady Gminy Stanisław Szydlik Załącznik Nr 8 do Uchwały Nr X/45/04 Rady Gminy w C

Informacje o artykule

Autor: Krystyna Piórkowska
Zredagował(a):
Data powstania: 15.04.2004 13:10
Data ostatniej modyfikacji: 15.04.2004 13:10
Liczba wyświetleń: 1071

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu