- AKTUALNOŚCI
-
Artykuł archiwalny
2020-11-25 15:10:57
INFORMACJA o zbędnych / zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego Urzędu Gminy Czarnia
INFORMACJA
o zbędnych / zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego
Urzędu Gminy Czarnia
W oparciu o przepisy rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa (DZ. U. 2019 r. poz. 2004) informuję, iż Urząd Gminy Czarnia posiada do zagospodarowania w drodze nieodpłatnego przekazania innej jednostce lub darowizny (określonej w §38. i §39. w/w. rozporządzenia) na realizację zadań publicznych, zbędne / zużyte składniki rzeczowe majątku ruchomego wg załącznika.
Pisemne wnioski o nieodpłatne przekazanie lub darowiznę składników rzeczowych majątku ruchomego, spełniające wymagania określone w §38 ust 4 lub darowizny zgodnie z §39 ust 3, 4 w/w. rozporządzenia należy składać do dnia 02.12.2020 r. na adres: Urząd Gminy Czarnia, Czarnia 41, 07-431 Czarnia. O wyborze jednostki, której zostaną przekazane składniki majątkowe decyduje kolejność wpływu wniosku do urzędu.
Informacje o artykule
Autor: Paulina Sztemberg Zredagował(a): Paulina Sztemberg Data powstania: 25.11.2020 15:10 Data ostatniej modyfikacji: Liczba wyświetleń: 12076 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował