- Struktura urzędu
-
Artykuł archiwalny
2008-10-27 11:54:56
Podinspektor ds. gospodarki przestrzennej, komunalnej i drogownictwa
Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej, komunalnej i drogownictwa piastuje Karolina Rydel.
Dane kontaktowe:
Karolina Rydelbudownictwo@gminaczarnia.pl
tel. 297727017 wew. 25
Pokój nr 8.
Zakres czynności:- prowadzenie spraw związanych ze sporządzeniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz uchwaleniem planów zagospodarowania przestrzennego,
- wnioskowanie o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne,
- prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi, wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego,
- przechowywanie planów zagospodarowania przestrzennego,
- wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie zagospodarowania przestrzennego,
- dokonywanie okresowej oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
- prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
- prowadzenie spraw związanych z opracowaniem strategii rozwoju gminy,
- prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości oraz dotyczących rozgraniczenia nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości , ulic oraz numeracji nieruchomości,
- wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem dokumentacji na planowane zadania inwestycyjne oraz prowadzenie spraw związanych z realizacją gminnych inwestycji,
- pozyskiwanie środków na realizację inwestycji gminnych funduszy pomocowych, przygotowywanie wniosków tym zakresie,
- prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań Gminy,
- organizowanie przetargów na nieruchomości stanowiące mienie komunalne gminy,
- prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
- naliczanie opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku budową urządzeń infrastruktury komunalnej,
- prowadzenie nadzoru remontów bieżących i kapitalnych budynków stanowiących własność gminy,
- udzielanie opinii w sprawach poszukiwania, rozpoznawania i wydobywania kopalin pospolitych,
- opracowywanie gminnego programu ochrony środowiska,
- prowadzenie spraw z zakresu zwykłego korzystania ze środowiska, należących do Wójta jako organu ochrony środowiska,
- prowadzenie spraw dotyczących opłat za korzystanie ze środowiska,
- przygotowywanie opinii dotyczących postępowania z odpadami przez ich wytwórców, a także odzysku lub unieszkodliwiania odpadów,
- gromadzenie informacji o wytworzonych odpadach oraz sposobach gospodarowania odpadami,
- likwidacja dzikich wysypisk odpadów,
- prowadzenie ewidencji pomników przyrody,
- przygotowywanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości oraz decyzji ustalających kary pieniężne za usuwanie drzew i krzewów bez zezwolenia,
- prowadzenie spraw związanych z przeznaczaniem gruntów rolnych do zalesienia,
- prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia ulic i dróg publicznych,
- przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków, stanowisk organów Gminy dotyczących ustalania przebiegu dróg, zaliczania dróg do poszczególnych kategorii,
- prowadzenie spraw dotyczących budowy, modernizacji utrzymania i ochrony dróg i mostów gminnych,
- prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,
- nadzór nad przystankami autobusowymi,
- prowadzenie spraw wynikających z zadań gminy w zakresie utrzymania czystości i porządku,
- prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków,
- prowadzenie postępowania i przygotowanie zezwoleń na świadczenie przez przedsiębiorców usług, o których mowa w przepisach o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- przygotowywanie projektów aktów prawnych oraz innych materiałów przedkładanych pod obrady Rady Gminy i jej komisji, wykonywanie uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta,
- przygotowywanie projektów umów,
- współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowywania projektu budżetu Gminy, planowanie zadań rzeczowych i wydatków
- dotyczących prowadzonego zakresu spraw,
- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań z prowadzonego zakresu spraw,
- prowadzenia postępowania administracyjnego w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- współdziałanie z gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zadań,
- współdziałanie z organami administracji rządowej i innymi jednostkami samorządowymi przestrzeganie zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych ustalonych instrukcją kancelaryjną,
- organizowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu ochrony danych osobowych, tajemnicy państwowej, służbowej i skarbowej oraz przestrzeganie przepisów w tym zakresie,
- udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Informacje o artykule
Autor: Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski Data powstania: 27.10.2008 11:54 Data ostatniej modyfikacji: 11.06.2019 11:26 Liczba wyświetleń: 3238 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował 1 Podinspektor ds. gospodarki przestrzennej, komunalnej i drogownictwa - Jan Deptuła 29.11.2018 08:42 Paulina Sztemberg 2 Podinspektor ds. gospodarki przestrzennej, komunalnej i drogownictwa - Jan Deptuła 29.11.2018 08:39 Paulina Sztemberg 3 Inspektor ds. gospodarki przestrzennej, komunalnej i drogownictwa - Jan Deptuła 27.10.2008 11:54 Grzegorz Kamzelski