- Struktura urzędu
-
Artykuł archiwalny
2008-10-27 10:37:08
Sekretarz Gminy
Dane kontaktowe:
Stanisław Pyśk
e-mail: st_pysk@wp.pl
tel. (0-29)7727017 wew. 23
Urzęduje w pokoju nr 4 Urzędu Gminy Czarnia.
Zakres czynności Sekretarza Gminy:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu Gminy,
- sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji w Urzędzie,
- nadzór nad przestrzeganiem przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego oraz interpelacji, wniosków i zapytań radnych,
- nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa na poszczególnych stanowiskach pracy,
- zapewnienie terminowego i prawidłowego przygotowania przez pracowników materiałów niezbędnych do wykonania zadań przez organy gminy,
- nadzór nad obsługą i załatwianiem indywidualnych spraw obywateli,
- organizacja przyjmowania oraz załatwiania skarg i wniosków,
- organizacja i koordynacja prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów, referendum i spisów,
- opracowywanie szczegółowych zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy,
- opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego Urzędu oraz uaktualnianie go w miarę potrzeb,
- rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami urzędu,
- prowadzenie spraw kadrowych w tym akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
- przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w Urzędzie Gminy,
- prowadzenie spraw Gminy w zakresie powierzonym przez Wójta,
- współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowywania projektu budżetu Gminy,
- współdziałanie z gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zadań,
- współdziałanie z organami administracji rządowej i innymi jednostkami samorządowymi,
- organizowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu ochrony danych osobowych, tajemnicy państwowej, służbowej i skarbowej oraz przestrzeganie przepisów w tym zakresie,
- udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych,
- wydawanie poświadczeń bezpieczeństwa pracownikom dopuszczonym do pracy na
- stanowiskach związanych z dostępem do informacji niejawnych,
- szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,
- prowadzenie wykazu stanowisk oraz osób dopuszczonych do pracy na stanowiskach z którymi wiąże się dostęp do informacji niejawnych,
- współpraca z Agencją Bezpieczeństwa Wewnętrznego i innymi służbami ochrony państwa w zakresie realizacji zadań ochrony informacji niejawnych,
- współuczestnictwo w opracowywaniu i prowadzeniu Biuletynu Informacji Publicznej,
- sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań wynikających z niniejszego zakresu czynności,
- realizowanie obowiązków i uprawnień Wójta Gminy w zakresie kierowania Urzędem podczas nieobecności Wójta (urlop wypoczynkowy, choroba lub inna przyczyna nieobecności).
Informacje o artykule
Autor: Kamila Górska-Kłodzińska Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski Data powstania: 27.10.2008 10:37 Data ostatniej modyfikacji: 04.12.2014 22:06 Liczba wyświetleń: 2119 Artykuły archiwalne
Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował 1 Sekretarz Gminy 04.12.2014 22:03 Grzegorz Kamzelski 2 Sekretarz Gminy - Stanisław Pyśk 27.10.2008 10:37 Grzegorz Kamzelski