menu
menu Struktura urzędu

Artykuł archiwalny

drukuj

2008-10-27 10:37:08

Sekretarz Gminy


  Dane kontaktowe:

  Stanisław Pyśk

  e-mail: st_pysk@wp.pl

  tel. (0-29)7727017 wew. 23

  Urzęduje w pokoju nr 4 Urzędu Gminy Czarnia.









Zakres czynności Sekretarza Gminy:
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu Gminy,
  • sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem wewnętrznego porządku pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji w Urzędzie,
  • nadzór nad przestrzeganiem przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie  postępowania administracyjnego oraz interpelacji, wniosków i zapytań radnych,
  • nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa na poszczególnych stanowiskach pracy,
  • zapewnienie terminowego i prawidłowego przygotowania przez pracowników materiałów niezbędnych do wykonania zadań przez organy gminy,
  • nadzór nad obsługą i załatwianiem indywidualnych spraw obywateli,
  • organizacja przyjmowania oraz załatwiania skarg i wniosków,
  • organizacja i koordynacja prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów, referendum i spisów,
  • opracowywanie szczegółowych zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy,
  • opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego Urzędu oraz uaktualnianie go w miarę potrzeb,
  • rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami urzędu,
  • prowadzenie spraw kadrowych w tym akt osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy,
  • przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w Urzędzie Gminy,
  • prowadzenie spraw Gminy w zakresie powierzonym przez Wójta,
  • współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowywania projektu budżetu Gminy,
  • współdziałanie z gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zadań,
  • współdziałanie z organami administracji rządowej i innymi jednostkami samorządowymi,
  • organizowanie niezbędnych przedsięwzięć w celu ochrony danych osobowych, tajemnicy państwowej, służbowej i skarbowej oraz przestrzeganie przepisów w tym zakresie,
  • udzielanie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych,
  • wydawanie poświadczeń bezpieczeństwa pracownikom dopuszczonym do pracy na
  • stanowiskach związanych z dostępem do informacji niejawnych,
  • szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,
  • prowadzenie wykazu stanowisk oraz osób dopuszczonych do pracy na stanowiskach z którymi wiąże się dostęp do informacji niejawnych,
  • współpraca z Agencją Bezpieczeństwa Wewnętrznego i innymi służbami ochrony państwa w zakresie realizacji zadań ochrony informacji niejawnych,
  • współuczestnictwo w opracowywaniu i prowadzeniu Biuletynu Informacji Publicznej,
  • sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań wynikających z niniejszego zakresu czynności,
  • realizowanie obowiązków i uprawnień Wójta Gminy w zakresie kierowania Urzędem podczas  nieobecności Wójta (urlop wypoczynkowy, choroba  lub inna przyczyna nieobecności).

Informacje o artykule

Autor: Kamila Górska-Kłodzińska
Zredagował(a): Grzegorz Kamzelski
Data powstania: 27.10.2008 10:37
Data ostatniej modyfikacji: 04.12.2014 22:06
Liczba wyświetleń: 2119

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
1 Sekretarz Gminy 04.12.2014 22:03 Grzegorz Kamzelski
2 Sekretarz Gminy - Stanisław Pyśk 27.10.2008 10:37 Grzegorz Kamzelski
menu